14 Nisan 2015 Salı

GELİNLİK...

Merhaba...

Altıncı gelinliği de dikip teslim etmiş birinin gururu ve sevinciyle karşınızdayım bu gün....
İki haftalık yoğun bir çalışmayı dün sonlandırıp gelinliği de teslim edince burada aldım soluğu:))

İki hafta sonra evlenecek çiftimizin gelinliğini burada paylaşıp sürprizi bozmayacağım elbette:) Ama ufak detaylarını (gelin buketi ve kesesi) paylaşmakta bir sakınca yoktur sanırım...
İlk üç resim yeni gelinliğe aittir.

Gelelim son üç resime....

Sizlerin de  bildiği gibi iyi fotoğraf çok önemlidir işi gösterme açısından. Ben de profosyenel çekimlerin gelmesini bekliyorum uzun zamandır. Malum ev ortamında gelinlik fotoğraflamak oldukça zor...
İlk diktiğim gelinliği blogumda paylaşmıştım daha önce fakat bir de bu ışıkla ve çekimle görmenizi istedim.

 Buyurunuz efendim....









1 yorum :

  1. bloğunuzu çok begendim takibe aldım bende beklerim sevgilerr :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...