20 Mart 2014 Perşembe

MUTFAK ÖNLÜĞÜ VE AŞÇI ŞAPKASI...

Merhaba...

Bol resimli, bol detaylı bir post hazırladım bu gün sizlere..

Daha önce Ecer-Selen işbirliğiyle yaptığımız anne-kız önlüklerimizden yeni bir sipariş aldık...
Sahibine ulaştı bile...
Güzel günlerde kullansınlar...

Küçük olan üç yaş için hazırlandı.









Ecer'in keçe süslemeleri...








Boyun bağcıklarını çıt çıtla ayarlanabilir yaptım.





Arkası temiz olsun diye uygun bir kumaşla astarladım.





Takıma uygun aşçı şapkaları...

Şapkaların arkasını da cırt bantla ayarlanabilir yaptım.











11 yorum :

  1. selamlar önlükleriniz çok güzel olmuş.kumaş olarak ne kullandınız.bende seviyorum dikiş dikmeyi önlükler hoşuma gidiyor dikmek istiyorum ama hangi kumaşlar uygun olur bilmiyorum.Bilgi verirseniz sevinirim.Bol dikisler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, önlükler için duck keten kullanıyorum. hem desen ve renk seçeneği fazla hem de dokusu ve leke tutmama özelliği hoşuma gidiyor:) sevgiler..

      Sil
  2. Ne güzel şeyler yapmışsın bayıldım, izleyicilerindenim beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Meltem:) bloguma hoş geldiniz. ben de izlemeye aldım sizi ... sizin de güzel işleriniz var:)

      Sil
  3. Śliczne, perfekcyjne wykonanie. Bardzo mi się podoba:-)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar çok güzel şeyler yapıyorsunuz.acaba keceleri önce yapistirip sonra mi dikiyorsunuz.birde boyundaki çit citlari nasil monte ettiniz ? Cevaplarsaniz sevinirim.şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim... evet yapıştırıp dikiliyor, çıt çıtları da makineyle basıyorum...

      Sil
  5. Süpersiniz harika işler yapmışsınız.en çok ta dikiş konusunda yaptıklarınıza bayıldım.Ellerinize sağlık çok başarılısınız.

    YanıtlaSil
  6. Yaptiklarinizin hepsi harika şeyler.bir sorum olacaktı.keceleri dikerken ne tur bir ip kullanıyorsunuz.şeffaf dikiş ipligimi yoksa kecenin renginden dikiş ipligimi yoksa daha farklı mi. Simdiden teşekkürler. Kolay gelsin

    YanıtlaSil
  7. Bayildim. Ne kadar guzel seyler yapmissiniz. Bu harika blogu izlemeye aldim. Ben de bloguma beklerim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...