26 Ocak 2014 Pazar

KAĞITLARA VE DERGİLERE DÜZEN...

Kime çekti bilmiyorum:) Kızımın da çok çeşitli uğraşları var.. Bu durum da evde bir düzensizlik yaratıyor. Böyle bir ihtiyaçtan kaynaklanan bu klasörler çıktı ortaya...Benim de atmaya kıyamayıp eve istiflediğim oluklu mukavvalarım kullanılmış oldu böylece:)

Dergiler, dosya kağıtları ve müsveddeler için gözünün önünde bir depolama alanı... Hepimiz biliriz kapalı yerlerdeki malzemeler daha çabuk unutuluyor.

Kalıp olarak ikea'da satılan klasörü kullandım.Üzerini guaj boyayla boyadım...












2 yorum :

  1. SELEN'cim , hayırlı olsun, bol kazançlı işler dilerim. Elinden çıkan işler zaten güzel biliyorum, yenilikleri de merakla bekliyorum. Sevgilerimle Şenay V.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şenay abla:) hayırlısı olsun inşallah ... Benden de sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...