10 Şubat 2014 Pazartesi

HAFTA SONU NELER YAPTIM NELER...

Merhaba...

Epey yoğun bir haftaydı benim için. Sevgili kızım Serra'nın doğum gününü kutladık...

Çok şey diktim, çok şey pişirdim, çok merdiven inip çıktım:)

Diktiklerim...







Duck keten çıktı de piyasaya renk ve desene kavuştuk:) Şunların güzelliğine bakar mısınız!!!..
Hepsi sahiplerine ulaştı. Güzel günlerde kullansınlar inşallah....

Pişirdiklerim...







Bunlar da doğum günü ikramlarımız:)

Merdiven meselesine gelincee..

Evin elektrik tesisatında sorun yaşadık ve tam doğum günü hazırlıklarına denk geldi:(

İki saatte bir atan ana sigorta evin iki kat altındaki bodrumda ve kek pişerken, temizlik yaparken ve dikiş dikerken bana idman yaptırdı bol boool:)))

İyi bir hafta geçirmeniz dileğiyle....







6 yorum :

  1. Öncelikle blogunuz hayırlı olsun.Kardeşinizin blogunu çok severek takip ediyorum orda gördüm sizin blogunuzuda yaptıklarınızı çok beğendim fikrinize ve emeğinize sağlık.Kumaşlar çok harika görünüyor özellikle filli olanı mahsuru yoksa nerden aldığınızı öğrenebilir miyim? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Evrensel, hoş geldiniz:) Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim blogumu...Kumaşları ben almadım fakat Ankara Ulus'taki çıkrıkçılar yokuşundan alındığını biliyorum. Orada Kızıla'ya göre fiyatlar da daha uygun..Benden de sevgilerr:)

    YanıtlaSil
  3. canım masa örtülerim harika oldu.. ellerine sağlık:):) vee pişirdiklerin de her zamanki gibi nefisti:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güle güle kullan canım:) ve afiyet olsun:)

      Sil
  4. mutlu yaşları olsun kızınızın :) dikilenler de pişirilenler de çok güzel

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim Bahar:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...