13 Mayıs 2014 Salı

ÇOK ÇALIŞMAM LAZIM ÇOOOK...

Merhaba...
Bu koşturmacanın sonu nereye varacak bilmiyorum... Bir de içimdeki bu el işi aşkı olunca kendime ekstra işler buluyorum:) Elbet bir gün tamamlanacak bu işler. Pek yarım iş bırakmam. 
Salonumun baş köşesini kaplamış durumdaki rengarenk motiflerimin otursam üç günlük işi kaldı fakat oturamıyorum:)
Çarpı işi örtümün de kenarındaki antika biter bitmez kullanıma açacağım. 
Benimle aynı durumda olan pek çok arkadaşım olduğunu biliyorum. Bu durum beni rahatlatıyor mu? HAYIR:))
Demekki neymiş "az laf çok iş" ...
Herkese kolay gelsin:))






7 yorum :

  1. Bende çarpi işi yapmak istiyorum çok güzel olmuşlar ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. ELbet bir gun biter. Bir yere varmak kadar yolculugun kendiside keyifli.

    YanıtlaSil
  3. Keşke benim de işin olsada yapsam hiç üşenmem selen cim kolay gelsin

    YanıtlaSil
  4. Bende aynı durumdayım sana da kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  5. hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim. ülkemizin başı sağolsun...

    YanıtlaSil
  6. Etamin harikaa :) Ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...