6 Haziran 2014 Cuma

ÇOK AMAÇLI SİHİRLİ KUTULAR...

Merhaba...
Geçenlerde bir plaj çantası dikmiştim ve dışında kullandığım şeffaf malzemenin adını bilmediğimi söylemiştim ya, hala adını bilmiyorum:))

Fakaat... O malzemeden başka şeyler de diktim:) Toka, kozmetik ürünleri, hobi malzemeleri bebek ürünleri ve aklınıza gelebilecek başka şeylerin de koyulabileceği çok amaçlı kutu-sepetler yaptım...

Bana kullanımı çok pratik göründü. Mesela evde tokalarımızı koyduğumuz kutuyu seyahate giderken ağzını büzdürüp bağlayarak valize atabiliyoruz. Ayrıca şeffaf olması sebebiyle içinden gözümüze kestirdiğimiz şeyi nokta atışı bulup çıkarabiliyoruz:)

Bakalım beğenecek misiniz...










21 yorum :

  1. harika olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. şahane olmuşşşş :) şu şeffaf malzemeyi bende çok merak ettim nasıl bişey olduğunu. dikişe gelebiliyor olması çok güzel gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel yorumunuz için:) adını öğrendim bu arada 'asetat' mış:))

      Sil
  3. çok güzel olmuş hele benim gibi evinde bitmek bilmeyen ıvır zıvırı olanlar için harika :)) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Tümay:)evet ıvır zıvır için ideal:)) sevgiler..

      Sil
  4. çok güzel olmuş, süper fikir ;)

    YanıtlaSil
  5. Süper fikir çok güzel olmuşlar. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ... beğenmenize sevindim:)

      Sil
  6. Harika olmuş :)) Ellerine sağlık bayıldım...

    YanıtlaSil
  7. çok beğendim . şeffaf olması da ayrı bir pratik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize sevindim pembe kreasyon:) evet dimi kullanımı çok rahat..

      Sil
  8. ben çook sevdim bunları:) şey mavi puantiyeli en büyük boy elinde kaldıysa satın almak istiyorum:):) ip kutusu da olur değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok sevdim canım:) elimde var büyük boyu. ip için de uygun bence:)

      Sil
  9. Ayyyy çok güzel bu kutular... Bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  10. Uzun zamandır yazamadım çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. merhaba, ellerinize sağlık sitenizde çok güzel çalışmalarınızı gördüm. Bunlar da çok kullanışlı ve işlevsel ürünler. Çok beğendim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...