3 Aralık 2014 Çarşamba

SEVİMLİ FİGÜRLÜ POŞETLİKLER...

Merhaba...

Bundan yaklaşık bir buçuk yıl önce sevgili kardeşim Ecer'in aldığı bir sipariş bizi poşetlik konusunda yeni tasarımlar üretmeye itti. Bu poşetlikler sevimli, özgün, kullanışlı, yıkanabilir olmalıydı. 

Ecer'in sevimli figürleriyle buluşan poşetliklerin arkasına çıkarılabilir şekilde çıta yerleştirdim. Böylece sürekli el altında olan ürünler kolaylıkla yıkanabilecek şekilde tasarlanmış oldu. 

O zaman henüz benim blogum kurulmamıştı ve tanıtımını ecerce sayfasından yaptık.
Hatta geçen yıl TRT de yayınlanan "Eline Sağlık" programında bu poşetliğin yapım aşamalarını paylaşmam istendi. Ben de paylaştım:) Şimdi de sıra blogumda paylaşmaya geldi...

Önümüzdeki günlerde açılışını yapacağım, yapım aşamasında olan SELEN ÖZMEN BUTİK sayfamda ürün detaylarına ve fiyat bilgisine ulaşmanız mümkün olacak:) 

Hoşçakalın...



















4 yorum :

  1. Çokkk şirin olmuş, kurabiye canavarlı olana bayıldım, çok tatlı :)))

    YanıtlaSil
  2. Sevimli sevimli, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  3. Bunlar çok şirin özellikle de aşçı

    YanıtlaSil
  4. merhaba..poşetlik yapımını anlattığınız videoyu çok aradım ama bulamadım yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...